אודות

בשנים האחרונות עולם הפרסום הדיגיטלי מתפתח, ולא משנה אם מדובר בעסק קטן או גדול – נוכחותו ברשת קריטית להצלחתו. מאחר והמרחבים הדיגיטליים התפתחו בצורה משמעותית, ייצור בולטות ברשת הפכה למשימה מאתגרת, במיוחד עבור עסקים קטנים בעלי תקציב מוגבל. כל עסק רוצה להגיע לקהל היעד המתאים בכדי לייצר לידים איכותיים, שיחזירו את עלות הקמפיין ויתרמו כלכלית לעסק.
בכדי להשיג מטרות אלו, אנחנו בזאפ מוציאים נתונים מתוך כ-25 אתרים שבבעלות קבוצת זאפ, החולשים על עולמות תוכן שונים. באתרים אלה מבקרים למעלה מ-16 מיליון גולשים בחודש, והם כוללים מידע על 450 אלף בתי עסק.

ביג דאטה בזאפ

יצרנו בזאפ פלטפורמת ביג דאטה, המפלחת קהלים בעלי תחומי עניין שונים וכוונות קנייה מוגדרות. קהלים אלה מעשירים את הקמפיינים של לקוחות זאפ, ומאפשרים להם לנצל את תקציב הפרסום בצורה יעילה יותר. אנו משתמשים בדאטה בכדי לייצר פרופילי גולשים עבור הקמפיינים של העסקים וגם עבור מפרסמים גדולים, המעוניינים להגיע לצרכנים המפולחים על פי סגמנטים וכוונות קנייה.
בכדי להעניק לעסקים הקטנים את המידע והיכולות שיש לעסקים הגדולים, פיתחנו בזאפ מוצר המשלב שיווק דיגיטלי במספר פלטפורמות במקביל. המוצר, המבוסס טכנולוגיות ביג דאטה ובינה מלאכותית, מפיק תובנות על כל משתמש. מהלך זה נועד להגדיל את יחסי ההמרה מהקמפיינים של הלקוחות, את כמות ואיכות הלידים ולחשוף את הלקוחות לקהל יעד פוטנציאלי. נתוני הקמפיינים מתעדכנים בזמן אמת על פי הדאטה שבה ייעשה שימוש, מה שמאפשר את טיוב הקמפיין בכל רגע נתון.

על אילו מדדים השפיע המהלך?

בזכות יכולתנו למצוא את קהל המטרה הנכון ביותר עבור הלקוחות, אנו יכולים למקסם את יעילות הקמפיין הפרסומי שלהם. על ידי פילוח בזמן אמת של הקהלים שלנו, אנו מצליחים ליצור מיקוד חכם ופרסום מדויק לסגמנטים ספציפיים. ניתוח ביצועי קמפיינים של לקוחות שהשתמשו במוצר שלנו מראה כי הטכנולוגיה המתקדמת שפיתחנו הובילה לתוצאות משמעותיות: קמפיינים שהניבו פי 3 לידים מקמפיינים שאינם מבוססי דאטה, וחשיפות של הקמפיין לקהל הרלוונטי, כשפוטנציאל ההמרה שלו גבוה יותר.

 

4 שלבי המהלך

תובנות

התובנות מתייחסות להתנהגות, ההעדפות, הסטאטוס והכוונות של כל משתמש.

נתונים

הנתונים שנאספים משמשים כבסיס למערכת אוטומטית של הפניית מפרסמי SMB (מפרסמים לעסקים קטנים ובינוניים) לפלטפורמה הדיגיטלית (gdn, facebook, ynet, סלונה) ולקהלים הנכונים. אנו עושים זאת באמצעות אלגוריתמים שנועדו למקסם את יעילות השימוש של לקוחותינו בתקציב הפרסום.

אוטומציה

שכללנו את המערכת לדרגת אוטומציה גבוהה במיוחד, המאפשרת לה לסרוק באופן אוטומטי את אתרי האינטרנט וחשבונות המדיה החברתית של הלקוח, ליצור מודעה בעלת קריאייטיב ייחודי ולבסוף לבחור את קהל היעד הנכון עבורה. במילים אחרות, אנו מחברים בין הפלטפורמה הנכונה, הקריאייטיב הנכון והצרכן הסופי.

ניהול אוטומטי

המערכת מנהלת את הקמפיין באופן אוטומטי, בהתבסס על אלגוריתמים לאיזון תקציבים, אופטימיזציה, בקרה ודוחות ביצוע.

Silence is Golden