מכירת דאטה ל- Enterprise

קבוצת זאפ כיום פותחת את האפשרות לרכוש קהלים מבוססי דאטה ולהשתמש בכוח העצום שלה על מנת למקד את הטרגוט של הקמפיינים שלכם.

קבוצת זאפ הינה חברת הצרכנות הדיגיטלית הגדולה בישראל אשר מונה 25 אתרים בתחומי תוכן שונים.
לאתרים שלנו מדי חודש 16 מיליון כניסות של גולשים המחפשים מידע בתחומים הרלוונטיים להחלטות הקנייה שלהם.
המשמעות היא שלזאפ קיימת כמות עצומה של מידע שנאסף ומנותח על מנת לייצר פרופילים של גולשים ממוקדים ומדויקים ככל האפשר.

תכולת השירות

  • הכנת השטח

    אנו מגבשים יחד איתך את מטרת הקמפיין, מאפיינים איתך את קהל היעד ומתאימים את קהלי הביג דאטה (גולשים שביצעו חיפושים בתחום של העסק שלך) עבור הקמפיין.

  • הקמת הקמפיין

    אנו מקימים את הקמפיין בהתאם לאפיון, עורכים מחקר מילים ייעודי בהתאם לשירותים והמוצרים של העסק שלך, מקימים מודעות ועמודי נחיתה, מגדירים את תקופת הקמפיין וכן את היעדים והמדדים להצלחת הקמפיין.

  • אופטימיזציה

    אנו עורכים בקרה אחר פעילות הקמפיין ובוחנים את התוצאות, את העלות לקליק ואת אחוזי ההקלקה, ועורכים מעקב המרות מקיף בכל הערוצים. על פי בדיקות אלה, אנו משפרים את הפעילות השוטפת, את עלויות הקמפיין ומרעננים את תוכנית העבודה במידת הצורך.

  • ניתוח נתונים

    אנו מוציאים עבורך דוחות מפורטים, בודקים את הרווחיות ומסיקים מסקנות לטובת פעילות המשך.

תקרא, זה טוב לעסק שלך

Silence is Golden